Translate this blog ( until I don't do that finally....:)

2013-08-15

Lista RecMyHair'ki czyli zabiegi, kosmetyki, leki ...

Voila, rzutem na taśmę stworzyłam listę zabiegów, kosmetyków i leków/suplementów, których używałam w ciągu ostatnich lat. Lista jest trochę ograniczona, zawarłam w niej specyfiki, które najbardziej zapadły mi w pamięć, ponieważ użyłam więcej niż jedno opakowanie, lub używałam ich nawet przez kilka lat.
Znalazłam strony, na których można poczytać o składzie i działaniu większości z nich. Przymierzam się do recenzji poniższych zabiegów i kuracji. Opiszę moje rezultaty w następnych postach.

Zabiegi 

Mezoterapia  - zabieg wykonany 6 razy (co 2 tygodnie)

Zabiegi Trychologiczne z użyciem kosmetyków włoskiej firmy O’Rising  
http://www.trychologkrakow.pl/  - tu chodziłam na zabiegi i zaopatrywałam się w kosmetyki

Kosmetyki i leki stosowane zewnętrznie

Vichy Dercos Neogenic

O’Rising : Olejek Caduta, Szampon przeciwłojotokowy i do włosów przetłuszczających się   

Henna Treatment Waxx – wersja podstawowa


Radical : kuracja przeciw wypadaniu włosów  (seria czerwona) - ampułki, mgiełka, szampon, odżywka

Wcierka do skóry głowy wg przepisu robiona w aptece  - pierwszy lek przepisany przez panią dermatolog, nie jestem w stanie odtworzyć składu po 7 latach, okazał się całkowitym niewypałem. Zużyłam 2 butelki – zero rezultatów.

Lek zawierający sterydy (nazwy także nie mogę sobie przypomnieć). Skóra po nim zaczęła się bardzo łuszczyć, nie do opanowania. Nie skończyłam nawet jednej buteleczki i podziękowałam pani doktor za współpracę.

Dermena – szampon (hamujący wypadanie włosów) http://dermena.pharmena.pl/index_dermena_produkty.htm

Kallos Serial Crema Al Latte – Mleczna odżywka do włosów http://www.perfektwlosy.pl/produkt.php?id=244

Dermaglin - Maseczka z glinką kambryjską przeciw przetłuszczaniu się włosów


Leki i suplementy

Wyciąg ze skrzypu polnego z witaminami

Skrzypovita

Pokrzywa

Witaminy A+E 

Cynk

Belissa i Belissa Detox

Centrum

Advecia – naszukałam się tego, ale w końcu znalazłam! Najbardziej zagadkowy preparat, który niby zadziałał (włosy zaczęły się trochę zagęszczać i nie wypadały już nadmiernie)...ale niestety ze skutkiem ubocznym – bardzo przytyłam. W ciągu 2 miesięcy przybyło mi ok. 5kg. Lekarz rodzinny odradził mi zażywania specyfików, które nie są popularne i przebadane w Polsce. Sama przestraszyłam się też tego tycia…..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz